Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Γιατί έμεινα παρά τη βία: 15 γυναίκες απαντούν




Δεν χρειάστηκε πολύ, από την στιγμή που δημοσιεύτηκε βίντεο του Αμερικανού ποδοσφαιριστή Ray Rice να χτυπά σε ασανσέρ την γυναίκα του, μέχρι να ξεσπάσει θύελλα κατηγοριών από τα social media προς το θύμα. Αμέτρητα ήταν τα tweets γυναικών
που αναρωτιόνταν γιατί δεν εγκατέλειψε η Janay τον Rice και πώς γίνεται να παραμένει μαζί του, αποδεικνύοντας πόσα λίγο ξέρει ο μέσος άνθρωπος για την ψυχολογία της γυναίκας που πέφτει θύμα σωματικής κακοποίησης από τον άνδρα της.

Έτσι, δεν άργησε να εμφανιστεί και ένα άλλο ρεύμα στα social media: Αυτό των θυμάτων, όπως η Janay, τα οποία με αφορμή το tweet της Beverly Gooden και μότο το #WhyIStayed ομολόγησαν, για πρώτη φορά τόσο ανοιχτά, τι πραγματικά βιώνει μία γυναίκα που κακοποιείται από τον άνδρα της και γιατί είναι σημαντικότερο να την βοηθά παρά να την κατηγορεί κανείς.


Δείτε, λοιπόν, 15 tweets γυναικών που απαντούν στο #ΓιατίΈμεινα:

@Bevely Gooden
Προσπάθησα να φύγω μία φορά, ύστερα από ένα βίαιο σκηνικό, και με κλείδωσε μέσα. Κοιμήθηκε μπροστά στην πόρτα όλο το βράδυ. Έμεινα, λοιπόν, και εγώ επειδή ο παπάς της εκκλησίας μου είπε ότι ο Θεός μισεί τα διαζύγια. Δεν σκέφτηκα ότι ο Θεός μπορεί και να μισεί την βία. Χρειάστηκε να προγραμματίζω την απόδρασή μου για μήνες, μέχρι να βρω ένα μέρος να πάω και χρήματα για τα μεταφορικά.

@Evil Mom
Μου έμαθε ότι ήμουν άχρηστη, ήταν το καλύτερο που μπορούσε να κάνει. Μου πήρε 25 χρόνια για να το ξεμάθω.

@MaryJo
Κατά μάνα κατά κύρη κατά γιος και θυγατέρα. Έτσι πίστευα ότι πρέπει να είναι τα πράγματα.

@LadyGrim
Έμεινα γιατί με είχε απομονώσει από τους φίλους και την οικογένειά μου και δεν είχα να στραφώ σε κανέναν όταν ξεκίνησε η κακοποίηση.

@ElizabethPlank
Δεν είναι η μία μέρα που σε χτυπάει, είναι η κάθε μέρα που κάνει ό,τι μπορεί για να σε μειώσει.

@SamathaVernon
Έμεινα γιατί με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι θα αυτοκτονούσε.

@KayaBoGrabibber
Γιατί το διαζύγιο είναι «ντροπή».

@Rae
Μετά την πρώτη φορά που με χτύπησε, υποσχέθηκα να κάνω υπομονή 5 χρόνια μέχρι να μεγαλώσει η κόρη μου. Έφυγα, όμως, όταν η κόρη μου σε ηλικία 4 ετών προσπάθησε να αυτοκτονήσει.

@AdrianAlee
Παρόλο που μόνο εγώ έφερνα λεφτά στο σπίτι για το μεγαλύτερο διάστημα του γάμου μου, τα πάντα ήταν στο δικό του όνομα. Δεν είχα δικό μου λογαριασμό και κανέναν για να δανειστώ χρήματα.

@JayneFagan
Έμεινα γιατί δεν ήξερα πια ποια είμαι.

@JessicaMerrell
Είχα μάθει ότι ο γάμος διαρκεί για πάντα. Δεν ήθελα να έχω αποτύχει.

@SafeHorizon
Πολλά θύματα οικογενειακής βίας πιστεύουν ότι έχουν κάνει και εκείνα κάτι και έχουν προκαλέσει αυτή την κατάσταση.

@Dimitria
Έμεινα γιατί πίστευα πως αν τον αγαπούσα αρκετά θα σταματούσε να είναι βίαιος. Τελικά έφυγα όταν κατάλαβα ότι κάποια στιγμή θα με σκοτώσει.

@krinRosemary
Έμεινα γιατί μου είπε «κανείς δεν θα σε αγαπήσει ποτέ όπως εγώ.» Έφυγα γιατί συνειδητοποίησα ότι κανείς δεν έπρεπε ποτέ να με «αγαπήσει» όπως αυτός.

@Beatrice
Έμεινα γιατί ντρεπόμουν, ήμουν σε κατάσταση σοκ. Έφυγα γιατί... επέλεξα να ζήσω.


- See more at: http://www.mama365.gr/18887/giati-emeina-para-th-via-15-gynaikes-apantoyn.html#sthash.a8KsSDE1.IKYJb6Gx.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου